پرنسس کوچولوپرنسس کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

دخترم زندگیمه

10مهر93 عشق مامان و بابایی

نی نی ناز

1393/2/5 15:12
نویسنده : آزاد
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جونم گلم ،عشقم،نفسم 

امسال عید سر سفره هفت سین حس قشنگی داشتم کوچولوی من تو دلم بود قربونت بشم الهی    دوست دارم این مدت خیلی زودتر بگذره که بتونم تو رو تو بغلم بگیرم .....

راستی عزیزم امسال من و تو بابایی با دو تا خاله ها با هم سر سفره هفت سین  بودیم ،خاله جونا عید اومده بودن پیشمون تا تنها نباشیم اخه مامانی میترسه بره مسافرت دستشون درد نکنه راه خیلی دور ه واقعا سخت بود براشون نمیدونی چقدم خوشحال بودن از اینکه تو تو دل مامانی هستی



گلم دیروز رفتم سنو برای دیدنت از دیروز حالم خیلی خوبه  چون نی نی نازمو دیدم  بابایی هم باهام اومده بود تو اتاق نمیدونی اون چ حالی بود وقتی تو رو  میدید همش داشت با خودش میخندیدخیلی خوشحال بودیم ....

خدا رو شکر همه چی خوب بود تو هم حالت خوب خوب بود از خدا جونم ممنونم بازم مثل همیشه منو خوشحال کردو نا امیدم نکرد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان و بابای حسین"ماه تمام من"
11 فروردین 93 12:48
بوی باران ; بوی سبزه ; بوی خاک شاخه های شسته ; باران خورده ; پاک آسمان آبی و ابر سفید , برگهای سبز بید عطر نرگس , رقص باد نغمه شوق پرستوهای شاد خلوت گرم کبوترهای مست نرم نرمک می رسد اینک بهار خوش به حال روزگار سلام سال نوتون مبارک انشاأ.. سال خوبی داشته باشین وبلاگ جالبی دارین خدا گل زیبای زندگی تان را حفظ کند انشاأ.. .
آزاد
پاسخ
دوست خوبم سلام ممنون انشاالله شمام به بهترینها تو این سال جدید برسین
سوگلی
12 فروردین 93 18:56
آتی عزیزم تبریک میگم رفتی وروجکتو دیدی چه لحظه قشنگیه تازه باورت میشه نینی داری سال نو مبارک ایشاالله سال خوبی با نینی کوچولو داشته باشین بوس بوسی
آزاد
پاسخ
عزیزم ممنون گلم انشاالله نصیب همه بشه واقعا لحظه قشنگیه