پرنسس کوچولوپرنسس کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

دخترم زندگیمه

10مهر93 عشق مامان و بابایی

هشت ماهگی دخترم

1394/2/27 21:56
نویسنده : آزاد
311 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم الان دیگه تو 17روزه توهشت ماهی  فداتن بشم که از بس نازی و ملوس دیوونمون کردی

همش تو خونه مشغول رقصیدنو دست زدنی گلم

فقط غذا نخوردنت ما رو اذیت میکنه اخه وزنتم خوب بالا نمیره وهمش نگرانمون میکنه گلم

این ماه دیگه داری تموم تلاشتو برای چهار دستو پا رفتن میکنی قربونت برم

یکمم چهار دسته پا میشی ولی خب خسته میشی و پاها و دستای کوچولوت نمیتونه تحمل کنه

فدات بشم ببین چقدم ذوق زده شدی فدای اون خندهات بشم نفسم

کلی عکس ازت گرفتم  تو گوشیم دارم

این عکسم چند ساعت پیش ازت انداختم تو ماشین

 

 

 

 

 

 

فق

 

پسندها (3)

نظرات (3)

CST
27 اردیبهشت 94 23:19
بیایید با مجموعه راز آشنا بشیم
مامان و بابای حسین "ماه تمام من"
2 خرداد 94 10:56
سلام اعیاد شعبانیه بر شما و خانواده محترم مبارک باد ممنون که بهمون سر زدین . خداوند نوگل زیبای زندگیتون رو براتون ببخشه انشاا.. .
آزاد
پاسخ
شیمـا مـامـی رادیـن
2 خرداد 94 15:44
آتی جون هزاااااار ماشالا به دخملی نازت خدا حفظش کنه ، خیلی دلم برات تنگ شده دختر با اجازه لینکت کردم که حداقل اینجا بتونم از احوالت با خبر بشم بووووووس برای خودت و دخملت
آزاد
پاسخ
شیما جونم مررررسی گلم منم خیلی دلم برات تنگیده ایشالله خدا پسر نازتو حفظ کنه بوووووس