پرنسس کوچولوپرنسس کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

دخترم زندگیمه

10مهر93 عشق مامان و بابایی

قلب نی نی جونم میتپه

1392/12/13 11:54
نویسنده : آزاد
247 بازدید
اشتراک گذاری
سلام ...
نی نی جونم خدارو هزار بار شکر میکنم  ک تو الان قلبت تو دل مامانی داره میتپه

بالاخره بعد از یه ماه استرس و دلشوره دیروز صبح زود رفتم سنو اینقد استرس داشتم ک حالت تهوع شدید گرفته بودم  بابایی صبح زود رفته بود نوبت گرفته بودمو بعد هم اومد با هم رفتیم.......

نوبتم شد رفتم داخل اتاق دکتر اماده شدم دکترم مشغول سنو شد سنو میکردو هیچی نمیگفت!!! منم کلی ترسیدم فک کردم نکنه اصلا چیزی اون تو  نیست  کلا این مدت سر کار بودیم  ک بعدش خودم شروع کردم ب سوال پرسیدن دکتر هم گفت قلبش میزنه و همه چی خوبه خیلی خیلی خوشحال شدم  خدارو هزار بار شکر کردم بخاطر وجودت ......

الان دیگه خیلی خیلی ارومم نی نی جونمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

لیدای آبی
13 اسفند 92 13:13
عزیزممممممممممممممم مبارکه انشاء ا... همیشه سلامت باشه زیر سایه خودت و همسری بوس به نی نی خال
آزاد
پاسخ
گلم دوست خوبم ممنون انشاالله اون روزی ک شما صدای قلب نی نی خوشگلتو بشنوی عزیزم
سوگلی
14 اسفند 92 15:02
هوووووووووررررررااااااا مبارکه
آزاد
پاسخ
سوگلی جونم ممنون عزیزم
نادیا
14 اسفند 92 22:43
فدا قلب نی نیت
آزاد
پاسخ
نادیا جونم فدات