پرنسس کوچولوپرنسس کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

دخترم زندگیمه

10مهر93 عشق مامان و بابایی

اولین عید دختر نازم

1394/1/2 22:50
نویسنده : آزاد
2,012 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم  عیدت مبارک پارسال این موقع  نفس مامان تو دلم بودی امسال  در کنارم  و بهترین عیدی ک خدا بهم داده شدی

عشق مامان امسال منو تو خونه عزیزجون کنار اونا سال تحویل  بودیم و بابایی پیشمون نبو دتنها ناراحتیم همین بود الان ک دارم مینویسم بابایی تو راهه و دوساعت دیگه میاد پیشمون و من خیلی خوشحالم اخه دلم براش خیلی تنگ شده ....

   اینم یه سری عکس از دخملی گلم

 

این محمد طه پسر خاله جون که شش ماه ازت  بزرگتر ه دخمل گلم

اینم منا دختر خاله سمیه ابجی محمد طه

اینم پسر دختر دایی منه که ادو قلوهن اون یکیشو ندیدیم

این امیر مهدی پسر دایی کامران همسن محمد طه  که رفتیم خونشون تو کلی ذوق زده شده بود ی

اینم دو قلوهای دایی علی سما و ثنا

 

 

 

 

 

 

 

اینم سیزده بدر گرگان بودیم دختر گلم

این عکس تو خیلی دوست دارم عزیزم

اینو بجنورد برداشتیم تو عید حونه خاله نگار

بزرگترین خواستم از خدا در سال جدید سلامتی عشقم همسر عزیزم دختر گلم  و خونواده عزیزمه ایشالله  همیشه سالمو  سلامت باشن .

پسندها (1)

نظرات (0)