پرنسس کوچولوپرنسس کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

دخترم زندگیمه

10مهر93 عشق مامان و بابایی

بدون عنوان

1393/6/11 21:30
نویسنده : آزاد
129 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام دخمل گلم چطوری مامانی الان ک ب نظر خیلی خوب میای از بس ول میخوری نمیزاری بفهمم چی دارم مینویسم .

گلم چیزی ب بغل کردنت نمونده الان تو 35 هفته اس تو دلمی وروجک من ......

 پسر عمو کوچولوتم چند روز پیش دنیا اومد دیگه کم کم  نوبت خودته دخملکممحبت

 گلم عزیزجون و اقا جون اومده بودن گرچه زیاد نموندن ولی من خیلی خوشحال بودم اخه از وقتی اومدی تو دلم مامان و بابامو ندیده بودم دلم براشون یه کوچولو شده بود سیسمونیتم چیدیم  دختر نازم   گرچه اتاقت با من و بابایی مشترکه ولی خب دیگه کاریش نمیشد کرد ب هر حال فقط مونده خودت بیای ک همه چی عالی شه .......عاشقتم میبوسمت دخملمبوسبوس

 

پسندها (1)

نظرات (1)

ليلا مامان هستي
11 شهریور 93 21:33
سلام به منم سربزن مرسي